13.8.07

Xirinacs

Respecte, amb un punt d'admiració, per la seva activitat de resistència contra la dictadura franquista, i el seu indubtable compromís personal amb el seu poble.

Greus dificultats de comprensió de les seves actuacions polítiques en l'etapa democràtica.

Desacord complet, amb un punt d'irritació, amb el contingut del seu últim escrit.

Tot, absolutament tot, el respecte per a la seva decisió final sobre la seva pròpia vida.

Aquests són els sentiments que m'inspira en aquest moment la mort d'en Xirinacs. Segur que aniran variant, com tot, amb el transcurs del temps.

Etiquetas:

3 Comentarios:

Anonymous Anónimo dijo...

Desconeixia que no publicaves comentaris anònims. Jo no ho sabia i te n'he escrit dos comentant el teu article d'opinió sobre la mort d'en Xirinacs. Aquí tens la meva identificació:

Raül Giménez
raulgimenezchavarria@yahoo.com

Fins i tot visc a Madrid com tu, tot i que un mòn ens separi i que jo no sigui polític professional sino un treballador d'una empresa privada frustrat de la classe política catalana.

Ara ja tens la meva identificació per publicar els comentaris.

16/8/07 19:40  
Blogger Unknown dijo...

Políticament estic d'acord am tu, o podem coincidir amb les seves idees, honm però he volgut de ferun ate d'instrospeció i cercar en es seus treballs filosòfics i hi he descobert un nou Xirinacs, diferent, segurament desconegut fins i tot els seus seguidors i que poser era la seva constradicció, n'he et ua referència al meu blog. Ben retrobat amic meu i sento que en la teavinguda a Lleida no hi hagués pogut estar per a saludar-te cordialment. Una abaçada cordial.
(http://albertbalada.blogspot.com/2007/08/una-bona-amiga-em-transmet-el-trassps.html#links )

17/8/07 16:51  
Blogger Jordi Pedret dijo...

Benvolgut Raül,
massa tard, el teu comentari anònim ja ha estat esborrat.
No sé la distància que tenim entre nosaltres, però crec que la mesures malament.
No existeix una classe política, sinó polítics al servei d'una classe o d'una altra.
Jo no sóc un polític professional, la meva professió és la d'advocat, però em dedico a la política des de fa un temps.
El que crec que ens separa de debò és que jo no recorro a les desqualificacions personals quan no estic d'acord amb el que diu un altre.
Rep una cordial salutació,
Jordi Pedret

18/8/07 19:33  

Publicar un comentario

<< Home