22.8.10

Benvinguda municipal

En obrir la bústia a la tornada de les vacances canàries, m'ha sorprés un gran sobre, de format de mig foli, amb membret municipal, amb totes les meves dades identificatives com a contribuent ben especificades.
El primer que m'ha passat pel cap és el repàs ràpid de tots els pagaments que he de fer a l'Ajuntament, i m'ha semblat que estava al corrent sense cap falla, però amb el punt de dubte que sempre em produeix la meva memòria, he obert el sobre, a l'espera d'algun recordatori fiscal de venciment futur o bé, encara que més improbable, alguna reclamació sobre un pagament incomplert.
Res de tot això.
L'Ajuntament ha tingut la delicadesa de recordar-me amb 69 dies d'antelació que, si tot va bé, vaig camí de fer seixanta anys, i d'oferir-me la possibilitat de demanar la targeta rosa metropolitana.
No ho faré donat que no compleixo les raonables condicions econòmiques que en limiten el dret, però sí que em falta poc per a tenir les condicions d'edat.
Convindreu amb mi que no hi ha com la prosa municipal per a situar-lo a un de forma ràpida en la realitat, i fer-li deixar les vacances enrere.
Sí, em falten 69 dies per a fer-ne 60. I què?

Etiquetas: ,

3 Comentarios:

Blogger Manuel Mas i Estela dijo...

Jordi: He tingut l’oportunitat de estrenar, amb força retràs per cert, la meva condició de sènior a l’entrada de Stonehenge ja que per tenir més de 60 anys em va costar un “pound” menys. Salutacions estiuenques.

28/8/10 18:53  
Blogger Jordi Pedret dijo...

Manel,
hi ha una agència de viatges que organitza vacances per a "gent gran", a partir dels 55!

29/8/10 11:39  
Blogger Jordi Pedret dijo...

Manel,
hi ha una agència de viatges que organitza vacances per a "gent gran", a partir dels 55!

29/8/10 11:39  

Publicar un comentario

<< Home